Norrköping

Jag är i Norrköping hos min fader nu. Konsekvenser:
1) chips och frukostflingor (med mera) förtärs i större doser - jag känner att mina kinder utvidgats.
2) inte mycket mat lagas (mind fader och dennes sambo har påträffande köksnoja och det är inte ofta man tillåts göra något själv).

Jag lyckades dock få min pappa att tillåtta mig att koka upp:
ca 1/2 liter rismjölk
kanske 1/2 dl kakao?
lite mindre socker än kakao
en msk No Egg

detta ska bli glass. Gott. -Många pannkakor senare- Inte gott. Fail. Eftersom: För lite socker (eller för mycket kakao), rördes inte om någon gång efter den dumpats i frysten. Tragiskt.

Hallepöttersju läses. Den är väldigt bra, och som följd ligger man på soffan mellan klockan 13 och 19 utan att tänka på hur många listor som skulle kunna skrivas under denna tid. Tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker att du ska skriva minst tre rader om min storhet i varje inlägg.



Hedvig var här igår/idag. Vi ville ha något att äta där man riktigt kunde KÄNNA fettet sätta sig. Det blev le kladdkaka of extreme sörjkladdigness. You should try it, men med det korrekta receptet eftersom det är epicness aldrig tidigare skådad i kladdkaksformat. Mhm, nu jag har läst och ska äta den där blåbärsglassen. Jadååååååååååå!!!!11

2009-08-08 @ 21:52:32
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: J.

I refuse to submit to your dominion!

2009-08-10 @ 15:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0