Så spännande!

Om mig: Jag spelar tevespel och lagar mat. Fruktansvärt coolt.

Om min blogg: Ingenting än så länge. Min plan är en massa veganrecept (originellt som fan), men det kommer inte bli för jag tröttnar väl/glömmer bloggen. Eller så kommer jag skriva många irrelevanta saker om mitt intresserande liv med inslag av mat-relaterat blöfs då och då. Om det faktiskt blir recept kan ni räkna med kreativa vegansaker såsom snickers, hummus, och böngryta - epic!
Så ha kul, inexistenta läsare.

Och förresten, eftersom ingen läser detta och därför inte kan upptäcka den förfasliga töntigheten - bästa spelmusiken någonsin:

Hela Okamis soundtrack.
Mother 3s soundtrack.
Boss-musik från The Legend of Zelda: The Wind Waker.
Yey!

Kommentarer
Postat av: David

ICO - You were therem, en av de bästa skrivna ening-themes, någonsin. Och nej, det är inte bara jag som säger så. Men såklart kommer du nog inte gilla den, ärligt talat - du kommer nog inte ens lyssna in den. Right? -_-

2009-08-03 @ 16:10:52
Postat av: Frida

Men alltså. När jag väl övergått till att stava yay yay kan du inte ta över mitt yey. Det är inte så det går till.

2009-08-08 @ 21:34:19
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0